پیوند۶۶ زوج جوان در حرم رضوی/تشرف ۳۰۰ بانوی یزدی زیارت اولی

همزمان با میلاد با سعادت امام جواد(ع) انجام شد؛

مشهد- همزمان با برگزاری مراسم جشن میلاد نهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت تعداد ۶۶ زوج جوان از استان کرمان در حرم مطهر رضوی زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شب میلاد جوادالائمه (ع) در حرم مطهر رضوی جشن ازدواج ۶۶ زوج جوان از استان کرمان برگزار شد.

در این شب فرخنده در حالی که هزاران زائر و مجاور حرم رضوی برای عرض ارادت و تبریک به ساحت پدر بزرگوار امام جواد(ع) در حرم مطهر رضوی گرد هم آمده بودند زوج های جوانی که اغلب آن ها  برای نخستین بار به حرم مطهر رضوی تشرف یافته بودند، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری جوادالائمه (ع) در این رابطه به خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یکی از ماموریت های این کانون حمایت از ازدواج های آسان در سراسر کشور است ابراز کرد: به مناسبت میلاد حضرت امام جواد (ع) زمینه ازدواج آسان ۲۲ زوج از استان کرمان و برگزاری جشن آغاز زندگی مشترک آنان توسط این موسسه فراهم شد.

مهدی رجب پور افزود: این زوج ها برای نخستین بار به مشهد مقدس مشرف شدند و همزمان با شب میلاد امام جواد (ع) زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

دبیر ستاد مردمی جشن های ولادت امام جواد(ع) گفت: همچنین تعداد ۳۰۰ بانوی یزدی زیارت اولی نیز در شب میلاد امام جواد(ع) در مشهد توفیق زیارت حرم رضوی را پیدا کرده و در مراسم گلباران حرم مطهر رضوی شرکت داشتند.

رجب پور تاکید کرد: در روز دوشنبه  نیز همزمان با نماز ظهر و عصر اعضای ستاد جشن های مردمی ولادت امام جواد(ع) با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد دیدار می کنند.

منبع
حبرگزاری مهر
دکمه بازگشت به بالا