از رسیدگی به محرومان تا برپایی حسینیه کودک به همت بچه‌های مسجد

مدیر کانون فرهنگی هنری «جوادالائمه(ع)» بیان کرد

رجب‌پور با شرح فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری «جوادالائمه(ع)» در دهه اول محرم حسینی، گفت: اهدای خون، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، برپایی نمایشگاه مفهومی اصحاب الحسین (ع) و حسینیه کودک‌ ازجمله این برنامه‌ها است.
«مهدی رجب پور» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان درباره برنامه های کانون فرهنگی هنری «جوادالائمه(ع)» (واقع در مشهد مقدس) برای دهه نخست محرم حسینی، اظهار کرد: به همت بچه های مسجد عزاداری دهه اول محرم در میدان شهدا و شعبات حاشیه شهر مشهد هیئت جوادالائمه (ع) در طول این دهه برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «جوادالائمه(ع)» تصریح کرد: از مهمترین برنامه های کانون در ایام عزای امام حسین (ع) رسیدگی به محرومان در زمینه های مختلف است، در این راستا تهیه و توزیع بسته های معیشتی، تسویه حساب قبض های آب نیازمندان‌ و ذبح گوسفند و مرغ  و توزیع گوشت آن بین نیازمندان در دهه اول محرم حسینی انجام می شود.

وی از اجرای طرح «نذر خون» برای اهدای خون توسط عزاداران حسینی خبر داد و گفت: این طرح در روز عاشورا اجرا می شود تا با اهدای خون بتوانیم به کادر درمان و بیماران نیز کمک کنیم.

رجب پور درباره برنامه های فرهنگی کانون جوادالائمه (ع) در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه مفهومی اصحاب الحسین (ع)، برپایی حسینیه کودک‌، تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی و همکاری با برخی از هیئت هایی که در تامین فضای باز برای برگزاری مراسم عزاداری در مضیقه هستند، ازجمله برنامه های فرهنگی بچه های مسجد برای این ایام است.

منبع
خبرگزاری شبستان
دکمه بازگشت به بالا