بسته های معیشتی توسط کانون جوادالائمه(ع) مشهد توزیع می شود

مدیر کانون جوادالائمه(ع) مشهد:

رجب پور گفت:همزمان با سالروز شهادت جوادالائمه(ع) علاوه بر برگزاری مراسم عزاداری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در عرصه میدان شهدا، بسته های معیشتی و غذای گرم توسط کانون جوادالائمه(ع) مشهد بین نیازمندان توزیع می شود.

«مهدی رجب پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت امام جواد(ع) افزود: همه ما در مشهد مقدس افتخار داریم که مجاور مضجع نورانی علی ابن موسی الرضا علیه السلام هستیم و بر این اساس بر خود لازم می دانیم که در مناسب شهادت تنها فرزند ولی نعمتمان، حضرت ثامن الحجج برنامه های ویژه ای را اجرا کنیم.

مدیر کانون جوادالائمه(ع) مشهد با اشاره به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا، گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته بنا داریم ضمن تعظیم شعائر و برپایی عزای حضرت جوادالائمه علیه السلام با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، خدماتی را به برخی از اقشار جامعه که در یک سال و نیم گذشته با مشکلات جدی مواجه شده اند، ارائه دهیم.

 

وی افزود: مراسم عزاداری شب شهادت جوادالائمه علیه السلام با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۹ تیرماه در عرصه میدان شهدا برگزار می شود همچنین خدمات ویژه ای برای نیازمندان حاشیه شهر پیش بینی شده است.

 

رجب پور عنوان کرد: جوادالائمه علیه السلام مظهر جود و کرامت آل الله علیهم السلام هستند و ان شالله با تاسی به این وجود مبارک در این ایام بسته های معیشتی و غذای گرم میان نیازمندان توزیع می شود و در قالب طرحی ابتکاری تعدادی از خانواده های نیازمند که به بیماری های سعب العلاج دچار شده اند، تحت پوشش خدمات درمانی قرار خواهند گرفت.

منبع
خبرگزاری شبستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا