تدارک کانون فرهنگی هنری «جوادالائمه(ع)» برای روزهای پایانی ماه صفر

کانون فرهنگی هنری «جوادالائمه(ع)» برای روزهای پایانی ماه صفر مجلس عزاداری و اقامه نماز باشکوه ظهر روزهای ۲۸ و ۳۰ صفر را تدارک دیده است.

«مهدی رجب‌پور» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، درباره برنامه های کانون فرهنگی هنری «جوادالائمه(ع)» برای دهه پایانی ماه صفر و ایام شهادت امام رضا(ع)، اظهار کرد: مراسم عزاداری روزهای پایانی ماه صفر از جمعه، یکم مهرماه به مدت پنج شب و از ساعت ۲۰ در مسجد جوادالائمه(ع) ویژه برادران و خواهران برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «جوادالائمه(ع)» ادامه داد: همچون ظهر روز عاشورا و ظهر اربعین، در روز ۲۸ صفر همزمان با سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و نیز در روز ۳۰ این ماه همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، نماز باشکوه ظهر و عصر را چهارراه شهدای مشهد مقدس برگزار می کنیم.

وی تصریح کرد: خدمت کشکیک چایخانه در صحن کوثرِ آستان قدس رضوی و برگزاری مراسم دعای توسل در شب های چهارشنبه ماه صفر نیز به همت کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) در این ایام انجام می شود.

رجب‌پور با اشاره به برپایی موکب «جوادالائمه(ع)» در شهر کاظمین به همت بچه های مسجد جوادالائمه(ع)، گفت: این موکب در ایام اربعین حسینی در شارع امام علی(ع) برپا بود و در زمینه های اسکان، پذیرایی، اطعام و فعالیت های فرهنگی به زائران خدمت رسانی می کرد.

منبع
خبرگزاری شبستان
دکمه بازگشت به بالا