رزمایش مواسات در کانون جوادالائمه(ع) مشهد برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) مشهد:

رجب پور گفت: در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیران ارجمند، بسته های کمک معیشتی و بهداشتی تهیه و در قالب رزمایش مواسات میان نیازمندان توزیع می شود.

 

«مهدی رجب پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تبریک حلول ماه مبارک خدا با بیان اینکه در ماه میهمانی خدا در سایه معرفت آموزی از قرآن و عترت به نیازمندان خدمت رسانی انجام می شود، ادامه داد:جلسات تلاوت کلام الله مجید که همه ساله با حضور اعضای کانون در مسجد جوادالائمه (ع)برگزار می شد، هر شب در ۴ منزل اعضا برگزار می شود و هر منزل یک حزب از کلام الله مجید را تلاوت و مبلغ حد اقل ۵۰ هزار تومان جهت خدمت رسانی به نیازمندان هدیه می کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) مشهد افزود:هر شب یک سوال قرآنی در صفحات فضای مجازی کانون جوادالائمه (علیه السلام) مطرح می شود و در پایان ماه مبارک به افرادی که بیشترین امتیاز را کسب کنند هدایایی اهدا خواهد شد.

 

وی اظهارداشت: صفحات کانون جوادالائمه (علیه السلام) در فضای مجازی درس هایی از کلام الله مجید را به صورت روزانه با عنوان «در محضر آموزه های کلام وحی» جهت بهره مندی اعضا منتشر می کنند همچنین در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیران ارجمند، بسته های کمک معیشتی و بهداشتی تهیه و میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

رجب پور با اشاره به اینکه محله های حاشیه شهر و منازل خانواده معزز شهدا و افراد نیازمند به همت گروه های جهادی کانون جوادالائمه علیه السلام ضد عفونی می شود، بیان کرد:جهت هماهنگی مشارکت در برنامه برگزاری محافل قرآنی با برادر سید حسین سالاری به شماره ۰۹۱۵۷۰۷۴۲۳۰ تماس حاصل فرمایید.

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) مشهد گفت:جهت مشارکت در تامین مالی بسته های کمک معیشتی و بهداشتی و اقلام ضد عفونی مبالغ اهدایی خود را به شماره کارت کانون جوادالائمه (علیه السلام) نزد بانک توسعه تعاون به شماره ۵۰۲۹۰۸۱۰۲۹۱۲۰۹۹۱ واریز فرمایید.

وی اظهارداشت:جهت همراهی با گروه های جهادی در امر ضدعفونی معابر و منازل با برادر محمد بابک به شماره ۰۹۳۳۷۷۹۳۰۹۱ و یا حجت الاسلام حسن رضایی به شماره ۰۹۱۵۳۰۳۷۲۸۶ تماس حاصل فرمایید.

منبع
خبرگزاری شبستان
دکمه بازگشت به بالا