ارائه خدمات جهادی پزشکی به محرومان حاشیه مشهد در دهه کرامت

به همت کانون فرهنگی هنری «خادمین جوادالائمه(ع)» انجام می‌شود

رجب‌پور از اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به مناطق محروم حاشیه مشهد در ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: علاوه بر ویزیت و توزیع رایگان دارو، بسته‌های معیشتی نیز بین نیازمندان این مناطق توزیع می‌شود.

«مهدی رجب پور» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان درباره تدارک کانون فرهنگی هنری خادمین جوادالائمه(ع) استان خراسان رضوی برای بزرگداشت دهه کرامت، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری این دهه با شعار «خدمت کریمانه؛ همدلی به رسم اهل بیت(ع)» گروه های جهادی پزشکی کانون به منظور خدمت به مردم مناطق محروم حاشیه مشهد مقدس در این ایام به این مناطق اعزام می شوند.

مسئول کانون فرهنگی هنری خادمین جوادالائمه(ع) استان خراسان رضوی ادامه داد: این گروه ها سه روز در روستای رضوان و سه روز در منطقه محروم سیس‌آباد در حاشیه مشهدالرضا(ع) مستقر شده و علاوه بر ویزیت رایگان بیماران، داروهای رایگان را نیز در اختیار آنها قرار می دهند.

وی تصریح کرد: توزیع بسته های حمایتی معیشتی میان محرومان این مناطق در کنار ارائه خدمات جهادی پزشکی نیز در ایام دهه کرامت انجام می شود.

رجب پور درباره برنامه های فرهنگی کانون خادمین جوادالائمه(ع) استان خراسان رضوی برای ایام دهه کرامت، اعلام کرد: علاوه بر اجرای گسترده تر و ویژه تر طرح «سلام بر امام» در چهارشنبه های واقع شده در دهه کرامت و با محور زیارت شریف امین الله، آئین تجلیل از دختران اعضای کانون به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) که روز دختر نام گرفته است، نیز برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح «هر خانه، یک هیئت» با محور راه اندازی هیئت های مجازی و برگزاری جشن های خانگی و مجازی دهه کرامت و ایام ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) نیز به همت کانون فرهنگی هنری خادمین جوادالائمه(ع) استان خراسان رضوی اجرا می شود.

منبع
خبرگزاری شبستان
دکمه بازگشت به بالا