اجرای طرح “رمضان، قرآن و ورزش” در جوار بارگاه رضوی

حوزه/ مسئول کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) مشهد از اجرای طرح “رمضان، قرآن و ورزش” خبر داد و گفت: جوانان و نوجوانان علاوه بر فراگیری تجوید، قرائت و مفاهیم قرآن، در برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی نیز شرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، مهدی رجب پور با اعلام این خبر گفت: در ماه مبارک رمضان که به عنوان بهار قرآن شناخته می شود، برنامه محوری کانون جوادالائمه(ع) ارائه آموزه های کلام الله مجید به نسل جوان و نوجوان همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی است.

وی از اجرای طرح “رمضان، قرآن و ورزش” در کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) خبر داد و اظهار کرد: در قالب این طرح که از سال ها قبل در مسجد جوادالائمه(ع) واقع در ضلع جنوبی میدان شهداء برگزار می شود، جوانان و نوجوانان علاوه بر فراگیری تجوید، قرائت و مفاهیم قرآن کریم، در برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی نیز شرکت می کنند.

به گفته مسئول کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) برگزاری مسابقات و برنامه های ورزشی، زیارت حرم مطهر رضوی، تجدید میثاق با شهداء، برگزاری مسابقات فرهنگی، حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس و برگزاری مراسم ویژه شب های قدر از مهم ترین برنامه های این طرح است.

رجب پور همچنین به فعالیت ۴ شعبه کانون جوادالائمه(ع) در حاشیه شهر مشهد اشاره و عنوان کرد: امسال علاوه بر مراسمی که هر شب در شعبه مرکزی کانون برگزار می شود، برنامه های ویژه ای همچون ۳۰ شب جلسه سخنرانی و تلاوت کلام الله مجید در مکتب الزهرا(س) سیس آباد نیز پیش بینی شده است.

منبع
خبرگزاری رسمی حوزه
دکمه بازگشت به بالا