حرم مطهر رضوی همزمان با شب میلاد حضرت جوادالائمه(ع) گلباران می شود

با دعوت عمومی از زائران و مجاوران حضرت رضا(ع)

مسئول هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه (ع) با دعوت عمومی از زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) گفت:‌ شامگاه سه شنبه ۷ فروردین ماه همزمان با شب میلاد ابن الرضا(ع)، حضرت جوادالائمه(ع) حرم مطهر رضوی گلباران می شود.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رجب پوربا اشاره به سابقه چند ساله برگزاری این مراسم، عنوان کرد: در شهری که به نام مبارک امام رضا(ع) مزین شده و هویت یافته است، مراسم میلاد فرزند ایشان باید متفاوت و با شور ویژه ای برگزار شود.

وی با اشاره به همزمانی میلاد امام جواد(ع) با تعطیلات نوروزی، گفت: مراسم گلباران حرم مطهر رضوی در شب میلاد حضرت جوادالائمه(ع) مصادف با هفتم فروردین ماه و همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در عرصه میدان شهدا آغاز می شود و در ادامه حضار ضمن تشرف به آستان ملائک پاسبان رضوی، حرم مطهر را گلباران و در مراسم جشن آستان قدس رضوی به این مناسبت شرکت می کنند.

رجب پور حضور زائران نوروزی را وجه تمایز مراسم امسال دانست و افزود: در صدد آن هستیم که با اطلاع رسانی مناسب بتوانیم جمع زیادی از زائران عزیز حضرت رضا(ع) که در این ایام به مشهد مقدس مشرف شده اند را با این مراسم همراه کنیم.

وی ضمن تشکر از همکاری های آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد و سایر نهادها و به ویژه تشکل های مردمی و هیئات مذهبی، ابراز امیدواری کرد که با حضور پرشور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، مراسم جشن میلاد جوادالائمه(ع) که در فرمایش امام رضا(ع) از ایشان به عنوان بابرکت ترین مولود، یاد می شود، با شور ویژه ای برگزار شود.

 

منبع
قدس آنلاین
دکمه بازگشت به بالا