پویش مردمی “در پناه جوادالائمه(ع) ” در مشهدمقدس کلید خورد

مسئول هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام:

در قالب پویش #درپناه-جوادالائمه-باشیم، ۹ ویژه برنامه فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی به اجرا می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رجب‌پور اظهار داشت: مجموعه جوادالائمه(ع)  از ابتدای شیوع این بیماری در اسفند سال گذشته فعالیت‌های گسترده‌ای را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و خدمت‌رسانی به نیازمندان در دستور کار قرار داده و مرحله جدید این رزمایش را با رمز یا رسول الله(ص) و تحت عنوان پویش در پناه جوادالائمه باشیم از هفدهم ربیع‌الاول آغاز کرد و نقطه اوج آن در ۹/ ۹/ ۹۹ خواهد بود.

رجب‌پور افزود: در قالب این پویش روز ۹/‌۹/ ۹۹ به عنوان روز عرض ارادت به حضرت جوادالائمه علیه السلام نام گذاری شده و به نام مبارک امام نهم، ویژه برنامه‌هایی اجرا خواهد شد.

رجب‌پور آزادی ۹ زندانی نیازمند را یکی از این اقدامات خواند و عنوان کرد: در این راستا با هماهنگی سازمان زندان‌ها، پرونده ۹ زندانی نیازمند بررسی شده و با مشارکت خیرین و جمع آوری مشارکت‌های مردمی، زمینه آزادسازی این عزیزان فراهم شده است.

وی به طرح مائده‌های آسمانی به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های این پویش اشاره و عنوان کرد: در قالب این طرح هر خانواده علاقه مند، ۹ وعده غذا طبخ و به همسایگان و نیازمندان تقدیم خواهد کرد که تاکنون تعداد قابل توجهی از خانواده‌های عضو هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام همراهی خود را با این طرح اعلام کرده‌اند و امیدواریم اتفاق خوبی را در این زمینه شاهد باشیم.

مسئول هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام با اشاره به تامین نیاز معیشتی ۹ خانواده محروم به مدت ۹ ماه به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های این پویش، گفت: همچنین به این مناسبت به ۹۹ خانواده نیازمند و آبرومند حاشیه شهر مشهد مقدس بسته کامل معیشتی و بهداشتی تقدیم خواهد شد.

رجب پور افزود: اهدای هدایای متبرک به کودکانی که به نام جواد، تقی، محمد جواد و یا محمد تقی دربازه زمانی اول تا ۱۴ آذر متولد می شوند، تجلیل از ۹ خادم الجواد علیه السلام، تکریم و تجلیل از جهادگران سلامت فعال در ۹ بیمارستان، برگزاری مسابقه مجازی با محوریت سبک زندگی امام جواد علیه السلام، برقراری ارتباط زنده تصویری با حرم شریف امامین کاظمین و ارسال محتوای آموزشی از طریق پیامک و تولید ۹ محصول ویژه رسانه ای از دیگر اقدامات دور جدید رزمایش فرهنگی و اجتماعی مواسات مجموعه جوادالائمه علیه السلام خواهد بود.

وی تاکید کرد: این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام تا چهارم اسفندماه، سالروز میلاد با سعادت جوادالائمه علیه السلام ادامه خواهد داشت.

منبع
قدس آنلاین
دکمه بازگشت به بالا