اکثر سایت‌های اهانت‌کننده به اهل‌سنت از لندن هدایت می‌شوند/ وهابیت نتیجه سنی‌ستیزی است

آیت‌الله علم‌الهدی در دیدار با اعضای ستاد ولادت حضرت جوادالائمه(ع)

قدس آنلاین-حسین زوارزاده: آیت‌الله علم‌الهدی گفت: استکبار در طرح جدید با قیچی دو لبه به‌سوی مشهد آمده که مسئله وهابیت و سنی‌ستیزی در دو طرف آن قرار دارد.

امام جمعه مشهد در دیدار با اعضای ستاد ولادت حضرت جوادالائمه(ع) که در دفتر وی صورت گرفت افزود:مشهد به‌عنوان یکی از بزرگترین مرکز اجتماع شیعیان، در سال گذشته بیش از ۱.۵ میلیون زائر خارجی داشته است.
وی تصریح کرد: استکبار در طرح جدید خود اکنون با یک قیچی دو لبه به سوی مشهد آمده که در یک لبه مسئله وهابیت و در لبه دیگر مسئله سنی‌ستیزی قرار دارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: دشمن براساس یک نقشه نعل اسبی قصد دارد از طریق مشهد به منطقه “سرجام” برسد و سپس مسائلی را همانند مشکلات مذهبی در عراق و سوریه به‌وجود آورد. وهابیت و سلفی‌گری در سوریه و عراق شکست خورده و لذا استکبار درصدد است ایران را سومین نقطه برای اجرای این توطئه مدنظر قرار دهد و می‌خواهند از طریق “سرجام” نیروهای طالبان را با ما درگیر کند.
وی اضافه کرد: آمریکا این برنامه را طرح‌ریزی کرده تا از طریق افغانستان، مشهد و ایران را در دست بگیرد.
امام جمعه مشهد ادامه داد: بستر رشد وهابیت اهل سنت هستند و دشمن می‌خواهد وهابیت را از طریق اهل سنت وارد مشهد کند. آنها می‌خواهند جریان شیعه‌کشی را در بزرگترین اجتماع شیعیان جهان راه بیاندازند و جبهه دفاعی تشکیل دهند و در نهایت مشهد را متشنج کنند.
عضو افتخاری کانون فرهنگی جوادالائمه(ع۹ خاطر نشان کرد: اکثر سایت‌های ضدسنی و اهانت‌کننده به سنی‌ها از لندن هدایت می‌شوند و متأسفانه این سایت‌ها توسط تعدادی فریب‌خورده در داخل کشور رونق می‌گیرند.
وی گفت: کانون “جوادالائمه” مشهد با استفاده از بصیرت سیاسی، مقابله با تحجر و وهابیت را به‌طور جدی در دستور کار خود قرار دهد. اگر چند کانون دیگر مثل این کانون داشته باشیم می‌توانیم جلوی نفوذ وهابیت به این شهر را بگیریم و این نقشه و فتنه مثل دیگر نقشه‌ها و فتنه‌های دشمن نقش برآب شود.

منبع
قدس آنلاین
دکمه بازگشت به بالا