حرم مطهر رضوی گلباران شد

همزمان با شب میلاد حضرت جواد الائمه(ع)

ارشادی نیا : نخستین اجتماع مردمی هزاران نفری جوادیون همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت امام محمد تقی، ابن الرضا(ع) در میدان شهدای مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این مراسم که همزمان با شب میلاد حضرت جوادالائمه(ع) با حضور هزاران نفر از عاشقان امامت و ولایت در میدان شهدای مشهد مقدس برگزار شد، آقایان یعقوبی و فضل اللهی مدیحه سرایی کردند و 
حجت الاسلام دهشت به ایراد سخنرانی پرداخت.
در این مراسم باشکوه، از مردم در
 ایستگاه های صلواتی با شیرینی و شربت پذیرایی شد و محصولات فرهنگی نظیر ویژه‌نامه «صراط»، پوسترهای زیبا متناسب با ایام ولادت این امام همام در اختیار عموم قرار گرفت و پس از آن مراسم نورافشانی برگزار شد.
رجب پور، دبیر ستاد مردمی ویژه برنامه ولادت حضرت جواد(ع) در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه اعضای ستاد بر این باورند که باید ولادت حضرت جواد الائمه(ع) با شکوهی خاص در شهر مقدس مشهد برگزار شود، گفت: در روایاتی که از ائمه معصومین علیهم السلام نقل شده است، به این مسأله اشاره شده است که در عالم با برکت تر از حضرت امام محمدتقی(ع) وجود ندارد. وی اضافه کرد: از این رو ضرورت دارد که فضای شهر مشهد در این ایام فضایی شاد و پرنشاط باشد.
دبیر ستاد مردمی ویژه برنامه ولادت حضرت جواد(ع) همچنین از مسؤولان دولتی و فرهنگی و همچنین مجموعه آستان قدس رضوی در خواست کرد تا این تجمع مردمی در سالهای آینده با شکوه و عظمتی فراگیر در سرتاسر شهر مشهد مقدس برگزار شود.
وی در پایان گفت: اعضای ستاد مردمی بزرگداشت ایام ولادت حضرت 
جواد الائمه(ع) بیستم اردیبهشت (امروز) با آیت ا… علم الهدی، امام جمعه مشهد مقدس دیدار خواهند کرد.

منبع
قدس آنلاین
دکمه بازگشت به بالا