پویش مردمی «سلام بر امام» به مناسبت دهه کرامت آغاز می شود + فیلم

رجب پور با بیان اینکه پویش مردمی «سلام بر امام» به مناسبت دهه کرامت آغاز می‌شود، گفت: چهارشنبه ۱۹ تیرماه به صورت سراسری زیارت امین الله قرائت می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی رجب پور مسؤول کانون فرهنگی جوادالائمه(ع)، امروز در نشست خبری دست اندرکاران طرح «سلام بر امام» که در سالن اجتماعات حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: یک سال است که طرح «سلام بر امام» به همت این مجموعه فرهنگی در سه استان خراسان اجرا می شود. 

وی افزود: از میان هزار و ۲۰۰ مسجد شهر مقدس مشهد قریب به یک هزار مسجد این طرح را با استقبال خوب مردم اجرا می کنند.

رجب پور با ابراز امیدواری از گسترش سراسر این طرح، اظهار داشت: با ابلاغیه ای که از سوی سازمان تبلیغات به استانها صورت گرفت امروز شاهد اجرای سراسر این طرح در اقصی نقاط کشور هستیم به طوری که مردم با قرائت زیارت امین الله می توانند خود را در جوار مضجع شریف امام رضا(ع) حس کنند.

مسؤول کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) با اشاره به اینکه روز چهارشنبه هر هفته اختصاص به امام رضا(ع) دارد و در این روز در حرم امامان معصوم زیارت امین الله قرائت می شود، گفت: به دلیل این مهم، همزمان با دهه کرامت چهارشنبه ۱۹ تیرماه به صورت سراسری زیارت امین الله به عنوان آغازگر طرح ملی «سلام بر امام» قرائت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح «سلام بر امام» طرحی مردمی است، خاطرنشان کرد: مجموعه ها و تشکل های فرهنگی مردم نهاد در اجرای این طرح نقش قابل توجهی داشتند و بیانگر آن است که مردم به فعالیت های دینی اهمیت می دهند.

 

 

منبع
خبرگزاری رسا
دکمه بازگشت به بالا