بیانیه مهدی رجب پور در خصوص انتخابات ریاست جمهوری

مسئول هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام به مناسبت سالروز میلاد مسعود حضرت ثامن الحجج علیه السلام در بیانیه ای ضمن تبریک این عید سعید، نکاتی را در خصوص انتخابات ریاست جمهوری یاد آور شد. متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
حرکت حماسی مردم ایران در خلق جلوه ای دیگر از حضور بصیرت گونه در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب یکی از خادمان راستین حضرت ثامن الحجج به عنوان خادم جمهور اتفاقی ویژه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود.
در پی این رویداد عظیم و ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام لازم است نکاتی را یادآور شوم.
اولا از همه عزیزانی که به واسطه گلایه های به حقشان قصد مشارکت نداشتند و بنا به تکلیف دینی و محبتشان به این‌حقیر در این حماسه نقش آفرینی کردند، تقدیر و تشکر می کنم.
ثانیا به برگزیده عزیز ملت ایران حضرت آیت الله رئیسی و همه برگزیدگان شوراهای اسلامی به ویژه شورای اسلامی مشهدالرضا علیه السلام تبریک عرض نموده‌ و تاکید می کنم که تنها خواسته ملت غیور، بصیر و رنج‌کشیده از بی تدبیری های ۸ ساله گذشته، کار و مجاهدت شبانه روزی و به دور از حواشی و اختلافات سیاسی و جناحی است. بنا بر این ضمن مطالبه جدی برای ایجاد حرکت جهادی در رفع مشکلات حاد اقشار محروم و نیازمند و اعلام آمادگی جهت مشارکت در تعالی کشور عزیزمان، توفیقات روز افزون را برای همه خادمان ملت از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

با تقدیم احترام  و تبریک  ولادت امام رضا علیه السلام
مهدی رجب پور مشهد الرضا،اول تیر ماه ۱۴۰۰

دکمه بازگشت به بالا