نامه خادمین جوادالائمه(ع) به مسئولان هیئات مذهبی مشهد

ما تا آخر پای کار حسین (ع) ایستاده ایم

خادمین هیئت مذهبی جوادالائمه(ع) در آستانه انتخابات شورای هیئات مذهبی مشهد نامه ای را خطاب به مسئولان هیئات مذهبی مشهد منتشر کردند.
مسئولان محترم هیئات مذهبی مشهدمقدس
 سلام علیکم ️
همان طور که مسحضر هستید وضعیت امروز جامعه و شهرامام رضا(ع) بیش از همیشه نیازمند احیای ارزشهای اسلام ناب محمدی است و راه تحقق آن گسترش شور و شعور حسینی در بین مردم و به ویژه جوانان می باشد که لازمه ی آن وجود شورایی ارزشی و انقلابی است که در مسیر وحدت افزایی و حرکت همسو و موثر هیئات مشهد قدم بردارد.
هیئت جوادالائمه(ع) با مسئولیت برادر مهدی رجب پور سال های زیادی است که با توکل بر خداوند متعال و تاسی به ائمه معصومین(س) با کمترین امکانات ولی با نیت الهی و ایجاد وحدت در بین هیئات مشهد اقدامات بزرگی را از جمله برنامه تجمع مردمی و عزیمت به حرم مطهررضوی در میلاد و شهادت حضرت جوادالائمه(ع)، اقامه نمازهای باشکوه جماعت ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی در چهارراه شهدا، برگزاری جشن بزرگ عیدغدیرخم در حاشیه شهرمشهد، اجرای طرح های ازدواج آسان و مدیریت مواکب کاظمین در اربعین حسینی و… را برگزار نماید.
حال درآستانه انتخابات شورای هیئات مذهبی مشهدمقدس از شما تقاضامندیم ضمن حضور
پرشور در این انتخابات، با انتخاب برادر مهدی رجب پور زمینه وحدت و احیای جایگاه رفیع هیئات مذهبی مشهد را فراهم آورید. وعده دیدار ما روز جمعه ۵آبان ماه از ساعت۸تا۱۲ مسجدعلی ابن ابیطالب واقع در سی متری طلاب، مفتح ۳۴ با آرزوی فرج امام زمان(عج) خادمین هیئت مذهبی جوادالائمه (ع)
دکمه بازگشت به بالا