حضور قاری برجسته کشوری در کانون جوادالائمه(ع) مشهد

محفل قرآنی کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) مشهد مقدس امشب هشتم تیرماه ۹۴ میزبان استاد و قاری بین‌المللی قرآن کریم برادر جواد پناهی خواهد بود.

به گزارش سرویس استان‌های حلقه‌وصل، این برنامه به منظور تشویق جوانان و نوجوانان شرکت کننده در جلسات قرآن و همچنین ارتقاء سطح کیفی قرائت آنان تشکیل می‌شود و به همین منظور از آقای جواد پناهی دعوت شده است تا امشب در جمع اعضای کانون جوادالائمه حضور داشته باشند.

براساس این گزارش استاد جواد پناهی متولد ۱۳۴۴ در مشهد مقدس است، و کارشناس علوم قرآن و حدیث است. او از هفت سالگی شروع به تلاوت قرآن کرده است و از سن ۱۱ سالگی رسماً مدیریت برخی از جلسات آموزش قرآن را به عهده داشته است.

پناهی در زمان تولد به دلیل عدم تشخیص درست پزشک به دلیل طب فلج اطفال بدن خود را فلج می‌بیند با تلاش‌های بسیار زیاد خانواده فلجی در دو پای وی باقی می ماند و پناهی از همان خردسالی از ناحیه دو پا فلج کامل می‌شود. این نقص عضو خدشه‌ای بر همت بالای جواد پناهی وارد نمی کند و وی با تلاش‌های بسیار زیاد به فراگیری قرآن در زمینه قرائت می‌پردازد و پس از طی مقاطعی در مسابقات کشوری و بین‌المللی شرکت می‌کند. وی در مسابقات بین‌المللی ایران به مقام اول دست پیدا می کند و باز هم با شرکت در مسابقات بین‌المللی سوریه مقام اول خود را تکرار می کند.

همچنین پناهی بارها به کشورهای خارجی به عنوان قاری دعوت شده‌است که از این بین می‌توان به کشورهای بنگلادش، سوریه، لبنان، ترکیه، کویت، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، بلژیک، هلند، انگلستان، فرانسه، آفریقای جنوبی و …نام برد.

ضمنا کانون جوادالائمه(ع) در نمایشگاه قرآن امسال در مشهد مقدس که به مدت ۱۰ روز برپا شده  نیز حضور یافته است. و پذیرای عموم مردم و عاشقان قرآن و عترت است. غرفه کانون واقع در درب شماره یک سالن فردوسی است.

نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت تا پانزدهم تیر ماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی مشهد در زمینه محافل و برنامه های قرآنی، هنرهای تجسمی، آموزش قرآن کریم، مشاوره های قرآنی، شعار سال از دیدگاه قرآن، معارف و فرهنگ رضوی، صنایع دستی و هنرهای قرآن و آواها و مقالات مذهبی پذیرای عموم مردم  ولایتمدار و خدا جوی خراسان است.

منبع
سایت حلقه وصل
دکمه بازگشت به بالا