اجرای مرحله جدید رزمایش مواسات هیئت و کانون جوادالائمه (ع) از ۱۷ ربیع تا ۹/ ۹/ ۹۹

همزمان با سالروز میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، مرحله جدید رزمایش مواسات و همدلی هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام آغاز شد.

مسئول هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام با اشاره به امریه رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه مواسات و خدمت رسانی به نیازمندان در شرایط شیوع بیماری کرونا، گفت: مجموعه جوادالائمه علیه السلام از ابتدای شیوع این بیماری در اسفند سال گذشته فعالیت های گسترده ای را در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی به نیازمند در دستور کار قرار داده و مرحله جدید این رزمایش را با رمز یا رسول الله (ص) از هفدهم ربیع الاول تا ۹/ ۹/ ۹۹ اجرا خواهد کرد.

مهدی رجب پور با اشاره به رفتار شرمانه نشریه و رئیس جمهور فرانسه در توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص)، گفت: پیامبر ما رسول مهربانی و رحمت للعالمین خوانده شده و ما ضمن اعلام انزجار و تبری دشمنان آل الله از طریق تاسی به سیره آن وجود مقدس، ارادت و محبت خودمان به رسول الله (ص) را به منصه ظهور خواهیم رساند.

وی سپس در توضیح مرحله جدید رزمایش مواسات هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام، گفت: در این مرحله ۹ برنامه محوری پیش بینی شده که به نام مبارک امام نهم حضرت جوادالائمه علیه السلام اجرا خواهد شد.
رجب پور آزادی ۹ زندانی جرائم غیر عمد را یکی از این اقدامات خواند و عنوان کرد: در این راستا با هماهنگی سازمان زندان ها و ستاد دیه، پرونده ۹ زندانی جرائم غیر عمد بررسی شده و ان شالله با مشارکت خیرین و جمع آوری مشارکت های مردمی زمینه آزاد سازی این عزیزان به زودی فراهم خواهد شد.

وی افزود: تامین نیاز معیشتی ۹ خانواده محروم به مدت ۹ ماه، اهدای هدایای متبرک به کودکانی که به نام جواد و یا محمد تقی در روز ۹/ ۹/ ۹۹ متولد می شوند، تجلیل از ۹ خادم الجواد علیه السلام، تکریم و تجلیل از جهادگران سلامت فعال در ۹ بیمارستان، برگزاری مسابقه مجازی با محوریت سبک زندگی امام جواد علیه السلام، برقراری ارتباط زنده تصویری با حرمی امامین شریف کاظمین و ارسال محتوای آموزشی از طریق پیامک و تولید ۹ محصول ویژه رسانه ای از مهم ترین اقدامات دور جدید رزمایش فرهنگی و اجتماعی مواسات مجموعه جوادالائمه علیه السلام خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا