مراسم شام شهادت امام جواد(ع) با حضور حجت‌الاسلام شهاب مرادی

مسئول کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) مشهد مقدس از تشکیل اولین جلسه ستاد مردمی بزرگداشت شهادت امام جواد(ع) با حضورجمعی از مسئولان هیئات مذهبی مشهد مقدس و متولیان امور فرهنگی در موسسات مردم نهاد در مسجد جوادالائمه(ع) خبر داد.

مهدی رجب پور مسئول کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) و دبیر ستاد مردمی بزرگداشت شهادت امام جواد(ع) در گفت و گو با حلقه وصل گفت: ما مشهدی ها افتخار همجواری بارگاه منور امام رضا(ع) را داریم و از این رو باید برای بزرگداشت ایام شهادت فزرند بزرگوار ولی نعمتمان تمام همتمان را به کار بندیم.به همین منظور نشستی با حضور ۴۰ هیئت محوری برگزار شد.

وی سپس به تشریح برنامه های پیش بینی شده برای این ایام پرداخت و گفت: در شب شهادت اما جواد(ع) مصادف با یکشنبه ۲۲ شهریور ماه برنامه ویژه تشرف هیئات مذهبی مشهد الرضا(ع) به بارگاه منور رضوی از عرصه میدان شهدا تا حرم مطهر برگزار خواهد شد که این برنامه از ساعت ۸ شب آغاز می شود.

مسئول کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) هم چنین از برگزاری برنامه ویژه شام شهادت جوادالائمه(ع) خبر داد و اظهار کرد: این مراسم در شام شهادت امام جواد(عدر مسجد ابوالفضلی منطقه مهر آباد مشهد مقدس برگزار می شود و در آن حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی تاکید کرد: تمرکز ما تنها به این برنامه ها نیست و مقرر شده همه هیئت های مذهبی عضو ستاد برنامه هایی را به این مناسبت در مساجد، حسینیه ها و تکایای سطح شهر برگزار کنند.

منبع
سایت حلقه وصل
دکمه بازگشت به بالا