خراسان رضوی: تدارک ویژه برنامه های ارادت به امام جواد(ع) در ۹۹/۹/۹

مدیر هیئت و کانون جوادالائمه(ع) در مشهدمقدس از ویژه برنامه های مختلف به مناسبت تاریخ تکرار نشدنی قرن حاضر یعنی ۹۹/۹/۹ خبر داد و گفت: بنا داریم در این روز ارادت خود را به امام نهم حضرت جواد الائمه(ع) به نمایش بگذاریم.

مهدی رجب پور مدیر هیئت و کانون فرهنگی جواد الائمه(ع) در مشهد مقدس به حلقه وصل گفت: تاریخ تکرار نشدنی قرن یعنی ۹۹/۹/۹ را در پیش داریم و با توجه به اینکه کانون و هیئت ما به نام امام نهم یعنی آقا جواد الائمه(ع) است تصمیم گرفتیم که ویژه برنامه ای را جهت عرض ارادت به این امام والامقام تدارک ببینیم.

رجب پور ادامه داد: ۹ برنامه را در این راستا در نظر گرفتیم و ۹ کمیته مسئول اجرای آن ها شده اند که برخی از این برنامه ها آغاز شدند و برخی نیز در همان تاریخ صورت می گیرند.

وی تصریح کرد: آزادی ۹ زندانی جرائم غیر عمد، تامین نیاز معیشتی ۹ خانواده محروم به مدت ۹ ماه، اهدای هدایای متبرک به نوزادان متولد شده در این تاریخ که به نام جواد و یا محمد تقی نامگذاری شدند، تجلیل از ۹ خادم الجواد علیه السلام، تکریم و تجلیل از جهادگران سلامت فعال در ۹ بیمارستان، برگزاری مسابقه مجازی با محوریت سبک زندگی امام جواد علیه السلام، برقراری ارتباط زنده تصویری با حرمی امامین شریف کاظمین و ارسال محتوای آموزشی از طریق پیامک و تولید ۹ محصول ویژه رسانه ای از مهم ترین اقدامات مجموعه جوادالائمه علیه السلام خواهد بود.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: یا باب الحوائج(ع)، مواسات، پسران آسمانی، مدافعان سلامت، سلام بر امام،مائده آسمانی، پرسمان ۹۹۹۹، خادم الجواد و در پناه جواد الائمه(ع) عنوان این ویژه برنامه هاست.

 

منبع
سایت حلقه وصل
دکمه بازگشت به بالا