بیانیه هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه (ع) در محکومیت اهانت به قرآن کریم

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَهٌ لِلْمُؤْمِنِین وَلَا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَارًا (اسراء/۸۲)

“توطئه‌گران پشت صحنه نیز بدانند که حرمت و شوکت قرآن کریم روز به روز افزونتر و انوار هدایت آن درخشان‌تر خواهد شد، امثال این توطئه و عاملان آن، حقیرتر از آنند که بتوانند جلوگیر این درخشش روزافزون باشند.”
بخشی از پیام رهبرمعظم انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد

محرم امسال مسلمانان جهان علاوه بر سوگواری برای مصیبت ها و شهادت اهل بیت علیهما السلام، متاثر و خشمگین از توهین به ساحت قرآن کریم در برخی کشورها هستند.
برپایی تظاهرات ضد اسلامی به وسیله شیطان صفتان راست‌گرای افراطی همچنین آتش زدن قرآن در شهر مالمو در کشور سوئد و توهین به کتاب خدا در مرکز شهر به وسیله گروه‌های راست‌گرا نشان از استیصال دشمنان دین خدا دارد.

یکی از عواملی که این انسان‌نماهای افراطی و تابع شیطان از آن خوب آگاه هستند و آنان را به این عمل شنیع وادار کرده این است که اسلام با بیش از ۱۴۰۰ سال ریشه و اصالت الهی، در حال گسترش در قلب جهانیان است.

اما آنچه از آن غفلت ورزیده‌اند، این است که توهین به کتب مقدس، عامل دوری و نفرتِ انسان‌های آزاده جهان، از توهین‌کنندگان است. گویی جهانیان باید به حقیقت نزدیک‌تر شوند!

هیئت وکانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام ضمن محکوم کردن این توهین غیر قابل گذشت، از واکنش‌های غیرتمندانه و دشمن‌شکن تمامی دوستداران قرآن و عترت حمایت نموده، از دولت سوئد اشد مجازات تمامی هتاکان به ارزش‌های الهی و اسلامی را مطالبه می نماید.
والله غالبٌ علی اَمرِه
تمام جان ودل ما فدای قرآن
واحدقرآن وعترت هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه  علیه السلام
مرداد۱۴۰۲ محرم ۱۴۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا