گفتگوی مهدی رجب پور در برنامه دست در دست

برنامه «دست در دست» چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ با دعوت از شهرام عبدلی بازیگر علاقمند به کتاب و ادبیات، بهرام پائیز خواننده خوب کشورمان همچنین مرتضی رحیمی نخبه اقتصاد دیجیتال و مهدی رجب پور در فضایی متفاوت، شب‌نشینی زمستانی گرمی را تقدیم مخاطبان کرد.

در این شب‌نشینی که با پخش میان‌برنامه‌ها، نماهنگ‌ها و اجرای زنده بهرام پائیز همراه بود، درباره اقتصاد دیجیتال با حضور مرتضی رحیمی نخبه این عرصه و از اعضای تیم طراحی پیام‌رسان سروش نیز گفت‌وگو شد.

در این شب‌نشینی مهدی رجب پور صنعتی جهادگر و مسئول گروه جهادی هیئت و کانون جوادالائمه علیه السلام نیز حضور داشت که در گستره حاشیه استان های خراسان رضوی ، جنوب کرمان، همدان و … به تولید و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده، تهیه بسته های معیشتی، سامان بخشی به خانوادهای محروم،ازدواج آسان و آسمانی ۲۴۰ زوج،  کمک به تحصیل نیازمندان‌، پرداخت اجاره خانه های عقب افتاده، پرداخت قبوض برق و آب و…، تسویه حساب های دفتری توزیع دها هزار غذای گرم، ذبح گوسفند و توزیع گوشت بین نیازمندان، آزادسازی زندانیان و … مشغول است.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که پنجشنبه و جمعه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود.

در ادامه مبتوانید بخشی از گفتگوی مسئول هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام را مشاهده بفرمائید.

 

دکمه بازگشت به بالا