۲۵ هزار کانون مسجدی؛ ظرفیت استثنایی در اجرای طرح «سلام بر امام»

مسئول کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع):

رجب‌پور با اشاره‌به برکات همراهی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در اجرای طرح‌های ملی، گفت: اگر ظرفیت ۲۵ هزار کانون در اجرای طرح «سلام بر امام» به کار گرفته شود، منشا آثار و دستاوردهای شگرف می‌شود.

«مهدی رجب پور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، کانون های فرهنگی هنری را از ظرفیت های مهم و جزو ارکان مساجد کشور دانست و بیان کرد: تجربه نشان داده است هر جا این کانون ها در کنار هیت های مذهبی و پایگاه های بسیج قرار بگیرند بازوی خوبی برای امام جماعت به شمار می روند.

مسئول کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) (واقع در خراسان رضوی) با بیان اینکه طرح «سلام بر امام» جزو دستاوردهای همکاری کانون های فرهنگی هنری با هیئت های مذهبی و پایگاه های بسیج است، یادآور شد: ما جزئیات و ویژگی های این طرح را چندی پیش با حجت الاسلام دکتر «حبیب رضا ارزانی»؛ رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مطرح کردیم که با استقبال مواجه شد.

وی افزود: در سفری که چند ماه پیش در معیت حجت الاسلام ارزانی و تعدادی از اعضای کانون های فرهنگی هنری به لبنان داشتیم، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و من در دیدار با مسئولان مختلف این کشور طرح «سلام بر امام» را توضیح دادیم که با استقبال خوبی از سوی آنها مواجه شد.

رجب پور در ادامه تاکید کرد: کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) جزو کانون های فرهنگی هنری مساجد فعال کشورمان است و بنده و سایر اعضای این کانون امیدواریم بتوان از ظرفیت ۲۵ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد برای گسترش طرح سلام بر امام استفاده کرد.

وی ادامه داد: پیوند طرح سلام بر امام با سازمان تبلیغات اسلامی به واسطه فعالیت خوب اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی بوده است لذا انتظار می رود دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان برای پیوند بیشتر این طرح ملی با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و ۲۵ هزار کانون آن، فعالیت بیشتری داشته باشد.

مسئول کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) خاطرنشان کرد: از این فرصت استفاده و از مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی برای همراهی بیشتر با اجرای طرح سلام بر امام دعوت می کنم که مطئنا این همراهی و همکاری آثار معنوی خوبی در پی دارد.

منبع
خبرگزاری شبستان
دکمه بازگشت به بالا