طرح «سلام بر امام» با هدف افزایش ارتباط مردم با امام‌رضا(ع) اجرا می‌شود

مدیر کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد

حجت‌الاسلام باباخانی با تاکید بر لزوم افزایش ارتباط مردم امام‌رضا(ع)، گفت: طرح «سلام بر امام» با محوریت زیارت امین‌الله و امکان مشارکت مساجد، هیئت‌ها و امکان مذهبی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «مجید باباخانی» در نشست خبری طرح ملی «سلام بر امام» که امروز (دوشنبه، ۱۷ تیر ماه) در محل سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد با بیان اینکه لازم است ارتباط مردم با امام رضا (ع) را افزایش دهیم، گفت: کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) شهر مشهد طرح «سلام بر امام» را طراحی کرد و سازمان تبلیغات اسلامی نیز برای تقویت این طرح به طور جدی ورود کرد.

مدیر کل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: زیارت امین الله یکی از مهمترین زیارت های ائمه اطهار(ع) است و مضامین بسیار بلندی دارد که مردم را با برخی از معارف اهل بیت (ع) آشنا می کند.

وی اضافه کرد: طرح سلام بر امام می تواند در همه مراکز فرهنگی اعم از مساجد، آستان های مقدس و هیئت های مذهبی اجرا شود که کوتاه بودن این زیارت نامه به این مهم کمک شایانی می کند.

باباخانی تاکید کرد: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفتن در کنار تمام افراد حقیقی و حقوقی در اجرای طرح های ارزشمند ملی و استانی و همچنین رفع مشکلات افراد در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: من از این فرصت استفاده می کنم و به اطلاع همه فعالان فرهنگی و مذهبی و مسئولان تمام گروه های فرهنگی و پژوهشی کشور می رسانم که سازمان تبلیغات اسلامی آماده حمایت از آنان در اجرای طرح های مفید و ارزشمند فرهنگی است.

منبع
خبرگزاری شبستان
دکمه بازگشت به بالا