نشست خبری پویش «سلام بر امام» برگزار می‌شود

نشست خبری پویش ملی «سلام بر امام» ویژه روزهای چهارشنبه که روز زیارت مخصوصه امام رضا(ع) است، با حضور اصحاب رسانه‌های جمعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، نشست خبری پویش ملی «سلام بر امام» دوشنبه، ۱۷ تیرماه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در ساختمان مرکزی سازمان تبلیغات اسلامی واقع در خیابان ولی عصر (عج)، چهارراه طالقانی، میدان فلسطین، برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، حجت ‌الاسلام و المسلمین «مجید باباخانی»، مدیرکل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و حجت ‌الاسلام و المسلمین «رجب پور»، دبیر پویش ملی سلام بر امام به تشریح ابعاد مختلف و چگونگی اجرای این طرح در سراسر کشور و دستگاه های مشارکت کننده در اجرای این طرح می پردازند.

این گزارش می افزاید، پویش ملی سلام بر امام در روزهای چهارشنبه که روز زیارت مخصوصه امام رضا است، با نیت زیارت از راه دور امام هشتم (ع) در تمامی مراکز و اماکن مذهبی کشور اعم از آستان های مقدس امامزادگان و مساجد زیارت امین الله خوانده می شود.

این زیارتنامه توسط امام زین‌العابدین (ع)، خطاب به امیر مؤمنان علی (ع) انشاء گردیده و از بهترین زیارت‌نامه‌هاست و به فرموده امام باقر (ع) می‌توان آن را در تمام زیارتگاه‌های ائمه (ع) قرائت کرد. البته این طرح در تمام شب های دهه کرامت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در این مراکز دینی اجرا می شود.

منبع
خبرگزاری شبستان
دکمه بازگشت به بالا