برگزاری طرح سلام بر امام(ع) تا انتهای سال در دانشگاه‌های خراسان رضوی

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان رضوی:

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: طرح ملی سلام بر امام(ع) با موضوع قرائت زیارت امین الله تا انتهای سال در دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان رضوی به صورت مستمر برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام جواد مهدوی نسب مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان رضوی  اظهار کرد: با اجرای طرح سلام بر امام(ع) دلهای عاشقان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هر چهارشنبه بعد از نماز ظهر و عصر به واسطه زیارت امین الله راهی حرم منور رضوی می‌شود.
وی ادامه داد: آستان قدس رضوی با حمایت از این  ابتکار یک جمعیت مردم نهاد طرح ملی سلام بر امام(ع) را در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می کند و دانشگاه آزاد اسلامی مشهد آغاز کننده این جریان در محیط دانشجویی شده است.
مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان رضوی افزود: راه اندازی طرح ملی سلام بر امام(ع) در محیط فرهنگی و دانشجویی بستر جریان سازی فرهنگ رضوی برای دانشجویان و اساتید را ایجاد می‌کند.
مهدوی نسب ادامه داد: همراه با معرفی طرح سلام بر امام(ع) در دانشگاه ها انتظار داریم دانشگاه های آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی از این هفته به تدریج این مراسم پر فیض دینی را برگزار نمایند. این طرح با موضوع قرائت زیارت امین الله تا انتهای سال در دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان رضوی به صورت مستمر برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) با حمایت سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی زمینه اجرای طرح سلام بر امام(ع) را در دانشگاه های سراسر کشور فراهم کرده اند.

منبع
قدس آنلاین
دکمه بازگشت به بالا