ویژه برنامه های شهادت امام جواد در مشهد

هیأت و کانون فرهنگی جوادالائمه برگزار می کند

هیأت و کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) ویژه برنامه های متنوع را همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) در مشهد برگزار می کند.

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، هیأت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام درباره ویژه برنامه های شهادت امام جواد (ع) در مشهد مقدس اطلاعیه ای صادر کرد که بدین شرح است:

همه ساله در ایام شهادت مولایمان حضرت جوادالائمه علیه السلام، خدمت گذاران هیأت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام توفیق داشتند با برگزاری اجتماع عظیم عزاداران و سایر برنامه های تبلیغی و مذهبی، پرچم عزای ابن الرضا، را در شهر متعلق به ولی نعمتمان علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء برافراشته کنند.

در سال جاری اما به واسطه شرایط خاص پیش آمده، امکان برگزاری این اجتماع میسور نمی باشد. لکن این موضوع نباید مانع انجام تکلیف عزاداری آن حضرت باشد. بر این اساس به استحضار همشهریان و هم میهنان ارجمند می رسانیم که به همت ارادتمندان و خدمت گزاران جوادالائمه علیه السلام، به این مناسبت برنامه های ذیل اجرایی خواهد شد:

اجرای پویش ملی #روضه_جوادالائمه علیه السلام که در قالب این پویش هموطنان ارجمند در هرکجای کشور ضمن برگزاری مراسم روضه خانوادگی در ساعت ۲۱ سه شنبه ۳۱ تیرماه مصادف با شب شهادت امام جواد علیه السلام، به نیت ۱۴ معصوم، ۱۴ پرس قیمه نذری طبخ می نمایند و در شب و روز شهادت حضرت جوادالائمه علیه السلام مصادف با ۳۱ تیر و یک مرداد، میان همسایگان و نیازمندان توزیع می نمایند.

 

منبع
خبرگزاری رسا
دکمه بازگشت به بالا