اجتماع زائران و مجاوران رضوی در میدان شهدای مشهد

مدیرکانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) از برگزاری تجمع زائران و مجاوران رضوی جهت عرض تسلیت شهادت جوادالائمه(ع) به پیشگاه حضرت رضا(ع) خبر داد.

مهدی رجب پور، مدیرکانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به ۱۲ شهریور همزمان با سالروز شهادت حضرت جوادالائمه(ع) اظهار کرد: در این روز مردم ولایی مشهد برای عرض تسلیت به پیشگاه حضرت رضا(ع) در میدان شهدا گردهم می آیند.
وی افزود: این مراسم ساعت ۹ صبح با عزاداری و مرثیه سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت در میدان شهدا آغاز می شود و مردم عزادار با حرکت به سمت حرم مطهر رضوی در نماز عبادی سیاسی جمعه نیز شرکت می کنند.
مدیرکانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) با اشاره به اینکه هیأت و کانون جوادالائمه(ع) چند سالی است که در روز شهادت این امام همام مراسم تجمع در مشهد را برگزار می کند، گفت: سالهای گذشته این مراسم در شام شهادت حضرت جواد(ع) برگزار می شد اما امسال به دلیل همزمانی این مناسبت مذهبی با روز تعطیل، در صبح جمعه برگزار می شود.
وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این مراسم، خاطرنشان کرد: از فضای اکران و تبلیغات شهری، رسانه ها و فضای مجازی برای شرکت عمومی مردم در این مراسم استفاده شده است.
رجب پور گفت: صاحب اصلی عزای شهادت امام جواد(ع)، پدر بزرگوار ایشان حضرت رضا(ع) هستند به همین دلیل می طلبد تا زائران و مجاوران با شور بیشتری این مراسم را برگزار کنند.

 

منبع
خبرگزاری رسا
دکمه بازگشت به بالا