عزاداری حضرت جوادالائمه(ع)درحرم رضوی+پوستر

همزمان با سالروز شهادت ابن الرضا(ع)؛ حضرت جوادالائمه(ع) زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی پس از تجمع در میدان شهدای مشهد مقدس، در قالب کاروان عزا به حرم مطهر حضرت رضا(ع) مشرف می شوند.

عقیق:دبیر ستاد مردمی بزرگداشت شهادت امام جواد(ع) در مشهد مقدس، ضمن اعلام این خبر، گفت: این مراسم ساعت ۹ صبح روز جمعه دوازدهم شهریور، در عرصه میدان شهدای مشهد مقدس آغاز می شود.

مهدی رجب پور افزود:‌سخنران این مراسم آیت الله علم الهدی؛ نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد مقدس می باشد، همچنین در این مراسم حاج احمد واعظی هم به به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این مراسم سال های گذشته در شب شهادت امام جواد (ع) برگزار می شد، افزود: در سال جاری اما با توجه به مصادف شدن روز شهادت امام جواد(ع) با روز جمعه، این مراسم به صبح روز شهادت منتقل شد.

رجب پور هم چنین با تاکید بر اینکه مشهدالرضا(ع) شهری است که به واسطه وجود مبارک حضرت رضا(ع) هویت یافته، گفت: از این رو بزرگداشت ایام شهادت فرزند این امام بزرگوار در این شهر نیز باید با شکوه هر چه تمام و با همراهی و همیاری اقشار مختلف مردم انجام شود.

وی هم چنین ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور پر شور در این مراسم، تصریح کرد: صاحب اصلی عزای شهادت امام جواد(ع)، پدر بزرگوار ایشان حضرت رضا(ع) هستند و به همین دلیل زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) باید با شکوه بیشتری این مراسم را برگزار کنند.

منبع
سایت عقیق
دکمه بازگشت به بالا