گلباران حرم رضوی در شب میلاد امام جواد(ع)

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت میلاد امام جواد(ع) گفت: حرم مطهر رضوی هشتم اردیبهشت ماه مصادف با میلاد با سعادت امام جواد(ع) گلباران می‌شود.

مهدی رجب‌پور در نشستی با اصحاب رسانه از ویژه برنامه‌های ستاد مردمی بزرگداشت میلاد امام جواد(ع) خبر داد و اظهار کرد: ستاد مردمی بزرگداشت میلاد امام جواد(ع) که متشکل از اقشار مختلف مردمی بوده، ویژه برنامه‌های متنوعی در قیاس با سال‌های گذشته برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه ستاد مردمی این بزرگداشت در راس برنامه‌های خود گلباران حرم مطهر رضوی در شب میلاد فرزند امام رضا(ع) را دارد، ادامه داد: سه‌شنبه هشتم اردیبهشت ماه که مصادف با میلاد با سعادت امام جواد(ع) بوده از ساعت ۲۱ از محل عرصه میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی گلباران حرم به همراه مداحی آغاز می‌شود.
دبیر ستاد مردمی بزرگداشت میلاد امام جواد(ع) گفت: در این مراسم گلباران بیش از یک هزار شاخه گل و بسته‌های فرهنگی میان عاشقان ولایت توزیع می‌شود.
رجب‌پور از دیدار ستاد مردمی بزرگداشت امام جواد(ع) با آیت‌الله علم‌الهدی خبر داد و افزود: این دیدار دهم اردیبهشت ماه در محل دفتر امام جمعه مشهد همزمان با نماز ظهر و عصر انجام می‌شود.
وی یادآور شد: چاپ و توزیع بیش از ۵ هزار پوستر، نصب بیلبورد با موضوع میلاد امام جواد(ع) در سطح شهر، حضور اعضای ستاد در نماز جمعه و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های ستاد مردمی گرامیداشت میلاد امام جواد(ع) است.

منبع
سایت عقیق
دکمه بازگشت به بالا