جشن ازدواج ۶۶ زوج جوان در حرم مطهر رضوی

همزمان با میلاد حضرت جواد الائمه (ع)، دردانه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، ۶۶ زوج جوان از استان کرمان جشن ازدواج خود را در حرم مطهر رضوی جشن گرفتند.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا، در شب میلاد نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، زوج های جوانی که اغلب آنان برای نخستین بار به حرم مطهر رضوی تشرف یافته بودند، زندگی مشترک خود را در کنار مضجع شریف امام رئوف آغاز کردند تا دعای آن امام همام منشاء خیر و برکت در زندگیشان باشد.
این زوج های جوان در دو گروه مجزا به دعوت موسسه آل مرتضی علیهم السلام وابسته به دفتر آیت الله العظمی سیدمحمد حسینی شاهرودی و کانون فرهنگی و هنری جوادالائمه (ع) به مشهد مقدس دعوت شده و ازدواج خود را جشن گرفتند.
مسئول موسسه آل مرتضی علیهم السلام در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ۴۴زوج جوان از شهرستان منوجان استان کرمان از سوی این موسسه به مشهد مقدس دعوت شده اند تا زندگی مشترک خود را در کنار حرم مطهر رضوی آغاز کنند.
سیدعلی شهابی با بیان اینکه این موسسه با هدف ترویج ازدواج آسان زمینه پیوند مشترک زوج های محروم را فراهم می کند، افزود: این زوج ها با حمایت موسسه آل مرتضی در ایام ولادت جوادالائمه (ع) به مشهد مقدس سفر کردند و ازدواج و آغاز زندگی مشترکشان را در جوار حرم مطهر رضوی جشن گرفتند.
مدیر کانون فرهنگی و هنری جوادالائمه (ع) نیز به خبرنگار ایرنا گفت: به مناسبت میلاد حضرت امام جواد (ع) زمینه ازدواج آسان ۲۲ زوج از استان کرمان و برگزاری جشن آغاز زندگی مشترک آنان توسط این موسسه فراهم شد.
مهدی رجب پور افزود: این زوج ها برای اولین بار به مشهد مقدس مشرف شدند و همزمان با شب میلاد امام جواد (ع) زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
وی اضافه کرد: همچنین کانون فرهنگی و هنری جوادالائمه (ع) زمینه تشرف ۳۰۰نفر از بانوان زیارت اولی استان یزد را در شب میلاد امام جواد (ع) به مشهد مقدس فراهم کرد که امشب (یکشنبه)موفق به زیارت مضجع شریف ثامن الحجج (ع) شدند.

منبع
خبرگزاری آنا
دکمه بازگشت به بالا