عزاداران امام جواد(ع) در گرامیداشت شهدای بحرین پای پیاده به حرم رضوی مشرف می شوند

مسوول کانون فرهنگی خادمین امام جواد(ع) از تشرف جوانان مشهدی با پای پیاده به حرم مطهر رضوی در شام شهادت حضرت امام محمد تقی(ع)برای عرض تسلیت و گرامیداشت شهدای بحرین خبر داد.

مهدی رجب پور روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی به ایرنا گفت: با توجه به کشتار بی رحمانه شیعیان در بحرین بیش از ۵۰۰ نفر از جوانان کانون فرهنگی خادمین امام جواد(ع) و تنی چند از مدیران و علما استان و همچنین شهروندان مشهدی در شامگاه شهادت امام جواد (ع) برای عرض تسلیت به محضر امام هشتم (ع) پای پیاده به حرم مطهر رضوی مشرف شوند. وی از سخنرانی آیت الله جرجانی در این مراسم خبر داد و یادآورشد: همچنین در این مراسم معنوی که با حضور تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مشهد برگزار می شود عزاداران به نشانه همدردی با مردم بحرین و ادای احترام به شهدای آنها پرچم بحرین را باخود حمل می کنند.
رجب پور قرائت زیارت عاشورا و مداحی سرایی مداحان اهل بیت(ع)را بخشی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده در این مراسم ذکر کرد و ادامه داد:علاقمندان برای شرکت در این مراسم می توان ساعت ۲۰ روز جمعه به مسجد جوادالائمه(ع) واقع در میدان شهدا کوچه شهید رجب پور مشهد مراجعه نمایند.

منبع
خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)
دکمه بازگشت به بالا