گزارش تصویری عملکرد هیئت و کانون جوادالائمه علیه السلام

مجموعه فعالیت های خدمات اجتماعی و فرهنگی و‌ مذهبی

” هوالجواد ”
هذا من فضل ربی
هر چه بود از لطف خدا بود و بس

الحمدالله که با عنایت اهل بیت علیهم السلام در دو سال کرونایی خادمین شما در “هیئت و کانون مسجد جوادالائمه علیه السلام” مشهد الرضا علیه السلام، مجموعه فعالیت هایی را در عرصه های خدمات اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و… در سطح ملی به سرانجام رساندند که شاید در نوع خود درکشور بی نظیر باشد.
به این وسیله ضمن عرض تبریک ایام مسعود میلاد حضرت حجت (عج) “روایتی تصویری از فعالیت های هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام در دوره کرونا”به حضورتان تقدیم می شود.
جهت ارزیابی نوع خدمت گذاری خودمان به مردم محروم و‌مومن کشور و با احترام و تواضع به همه دوستان و همسنگرهای مجموعه های مردمی در سراسر کشور و با رصدی که نسبت به مجموعه فعالیت ها داشته ایم به نظرمان می رسد، گستره اقدامات انجام شده از نظر نوآوری، تنوع و تکثر در کشور بی نظیر بوده است. هرچند اگر مجموعه دیگری با این مشخصات یافت شود آماده ایم ضمن تبادل تجربیات از مجموعه مذکور و فرد معرفی کننده به نحو مقتضی تقدیر و تشکر کنیم.
ان شالله با عنایت حضرت حق و محبت مولایمان جوادالائمه علیه السلام و هم چنین حمایت ها و همراهی های همه عزیزان دغدغه مند و همت بلند خدمتگزاران هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام شاهد توسعه روز افزون این خدمات باشیم.

با تقدیم احترام و ارادت
خادم الجواد مهدی رجب پور
مشهد الرضا علیه السلام

 

دکمه بازگشت به بالا