شکرانه خدمت

هیئت و کانون جوادالائمه(علیه السلام) به مناسبت توفیق خدمت گذاری در ویژه برنامه های ۹۹/۹/۹ روز ارادت به حضرت جوادالائمه(علیه السلام) و همراهی خادمین حضرت جواد(ع) متنی را منتشر کرد.

 

هوالجواد

تاریخ ۹۹/۹/۹ که هرصدسال یک بار اتفاق می افتد فرصتی تکرارنشدنی برای عرض ارادتی خاص و خالصانه بود تا با کمک به محرومان و نیازمندان در پناه جوادالائمه(علیه السلام) باشیم.

آنچه در این روز و به برکت نام مبارک امام جود و کرم، حضرت جوادالائمه علیه السلام رقم خورد، بدون شک جز با عنایت خاصه حضرت و همراهی ارزشمند ارادتمندان به ساحت قدسی اهل بیت اطهارعلیهم السلام درجایگاه های مختلف محقق نمی شد.
آزاد سازی ۹ زندانی، تقدیر از فرزندان مزین به نام های امام جوادعلیه السلام، تامین نیازهای معیشتی ۹ خانواده نیازمند برای ۹ ماه، توزیع گسترده بسته های معیشتی، اجرای طرح طبخ ۹غذا و توزیع درمیان همسایگان نیازمند در اقصی نقاط کشور، ارتباط زنده با حرمین شریفین کاظمین، تولید محتوای فرهنگی و رسانه ای، برگزاری مسابقه فرهنگی پرسمان۹۹۹۹ و… در کنارهم جریانی اجتماعی را ایجاد کرد که این روز را با نام جوادالائمه علیه السلام گره زد و به بهانه ای برای مواسات وهمدلی مبدل ساخت.
براین اساس ما خدمتگزاران هیئت و کانون جوادالائمه (علیه السلام) مشهدمقدس بر خود لازم می دانیم ضمن حمد و ثنای ایزدمنان، از مولایمان جوادالائمه علیه السلام به جهت این توفیق بزرگ و عطای مرتبه خدمت گزاری به نام مبارکشان تقدیر و تشکر نماییم و برای همه عزیزانی که در این مسیر همراه و همسنگر ما بودند نیز از درگاه ایزد منان و امام جود و سخا طلب خیر و برکت و رحمت و عافیت نماییم.

دکمه بازگشت به بالا