۹ پیشنهاد از جوار حرم اباالجواد(ع) برای ۹۹/۹/۹

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد جوادالائمه(ع) مشهد با اشاره به اینکه بسیاری از خانواده‌ها در تلاش‌اند نوزاد خود را در ۹۹/۹/۹ به دنیا آورند، گفت: این روز را به عرض ارادت به امام جواد(ع) تبدیل کنیم و پسران خود را به اسامی ایشان مزین کنیم.
به گزارش بیان ما – مهدی رجب‌پور، مدیر کانون فرهنگی و هنری جوادالائمه شهر مشهد مقدس  با اشاره به برنامه‌های این کانون که بناست به صورت کشوری اجرایی شود، اظهار کرد: ۱۰ سال قبل در تاریخ ۸۸/۸/۸ که یک تاریخ رُند بود، به واسطه همزمانی با سالروز ولادت امام رضا (ع) برنامه‌های متعدد مذهبی در کشور اجرایی شد. البته بسیاری نیز تلاش کردند تا در این روز برنامه‌های خاص زندگی خود را ترتیب دهند، اما باز هم رویکرد مذهبی بود. امسال مجدداً تاریخی رُند در تقویم داریم که ۹۹/۹/۹ است و بسیاری تلاش دارند تولد فرزند خود و یا مجالس شادی‌شان را در این روز برنامه‌ریزی کنند.
وی با اشاره به اینکه این روز همزمان با سالروز ولادت امام جواد (ع) نیست، اما بنا داریم این روز را برای عرض ارادت به این امام جوان مبدل کنیم، تصریح کرد: کانون فرهنگی و هنری جوادالائمه به این مناسبت ۹ برنامه ویژه را طراحی کرده است که می‌تواند به عنوان پیشنهاد و نمونه در دستور کار دیگر نهادهای فرهنگی و جهادی کشور قرار گیرد.
منبع
سایت بیان ما
دکمه بازگشت به بالا