پویش مطالعاتی و مسابقه کتابخوانی «مرا با خودت ببر»

امام جواد علیه السلام امام جوان، امام جهاد تبیین

مسابقه کتابخوانی «مرا با خودت ببر» همزمان با میلاد با سعادت دردانه امام رئوفمان، حضرت جواد(علیه السلام) یکی از نُه برنامه محوری مجموعه هیئت  و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام که از ۱۴دی تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در گستره ملی برگزار خواهد شد.

معرفی کتاب: مرا با خودت ببر؛رمانی پرحادثه و خواندنی است که از دوران امام جواد (علیه السلام) روایت می شود و تلاش می کند تا بازتابی از وضعیت اجتماعی و اعتقادی آن زمانه باشد. کتاب داستانی عاشقانه و پرکشش دارد و درباره سه شخصیت بزرگ تشیع در زمانه امام جواد(علیه السلام) گفتگو میکند. شیوه شرکت مسابقه: برای شرکت در مسابقه می‌توانید نسخه چاپی کتاب و یا نسخه الکترونیکی و کتاب صوتی (مرا با خودت ببر) را تهیه نمایید. پس از مطالعه کتاب برای نام نویسی در قرعه کشی و پاسخ دهی آنلاین به سوالات به سایت marabebar.ir مراجعه نمایید.

تهیه کتاب مسابقه از:

۱) www.behnashr.com

۲)  www.marabebar.ir

۳) فروشگاه های کتاب به نشر و کتابفروشی خبری دیگر

۴) ارسال پیام به ۳۰۰۰۳۲۰۹

جوایز : ۹ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و زیارت مرقد مطهر جوادالائمه(علیه السلام)

نکته مهم:  چنانچه کتاب فوق را قبلا تهیه و مطالعه نموده اید، با پاسخ دهی به سوالات از طریق سایت marabebar.ir در قرعه کشی این مسابقه حضور می‌یابید.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۰۱۱۶۱۷۷۶ تماس حاصل فرمائید.

اطلاعیه ها، اخبار مسابقه و نتایج نهایی قرعه کشی را در سایت و کانال های مجموعه هیئت و کانون فرهنگی  جوادالائمه علیه السلام در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

شرکت در مسابقه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا