همزمان با شب شهادت ابن الرضا (ع)/ عزاداران جوادالائمه (ع) به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند

همزمان با شب شهادت ابن الرضا، حضرت امام جواد (ع)، مراسم تشرف عزاداران جوادالائمه (ع) به حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

مسئول هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه (ع) در ابن باره گفت: مطابق سنوات گذشته با تشکیل ستادی با حضور جمعی از تشکل های فرهنگی و اجتماعی مردمی مشهد مقدس و همکاری نهادهای فرهنگی برنامه ریزی لازم برای برگزاری باشکوه مراسم عزاداری شهادت حضرت جوادالائمه (ع) در شهر متعلق به پدر بزرگوار ایشان صورت گرفته است.

مهدی رجب پور با بیان اینکه این مراسم روز شنبه ۲۰ مرداد ماه همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در عرصه میدان شهدا آغاز می شود و در ادمه عزاداران در قالب دسته عزا به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند و در مراسم پایانی که به همت آستان قدس رضوی تدارک دیده شده است، حضور می یابند.

وی ضمن دعوت از همه هیئات مذهبی، ارادتمندان به ساحت قدسی ائمه معصومین (علیهم السلام) و تشکل های فرهنگی و مذهبی به منظور حضور در این مراسم، تصریح کرد: همواره بر این موضوع تاکید کرده ایم که مراسم ویژه ولادت و شهادت حضرت جوادالائمه (ع) می بایست در مشهد الرضا (ع) با شکوه و شرایط متفاوتی برگزار شود.

رجب پور ضمن تشکر از آستان قدس رضوی، مرکز رسیدگی به امور مساجد و شهرداری مشهد به دلیل همکاری و همیاری در اجرای این برنامه، ابراز امیدواری کرد، با حضور پرشور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی این مراسم باشکوه برگزار شود.

دکمه بازگشت به بالا