پیام تسلیت مسئول کانون جوادالائمه(ع) به مناسبت درگذشت محمدامین حسین پور

کُلُّ مَنْ عَلَیْهَا فَانٍ وَیَبْقَى وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلَالِ وَالْإِکْرَامِ

غم از دست دادن برادر عزیزمان محمدامین حسین پور  از اعضای شعبه سیس آباد هیئت و کانون جوادالائمه(ع) چنان سنگین و جانسوز است که صبری الهی می طلبد.

درزمانی که برخی از آقازاده ها و فرزندان نوجوان و جوان مرفهین بی درد آنها تفریحات تابستانی و اوقات فراغت خود را در بهترین نقاط توریستی ایران و جهان به بهترین شکل ممکن سپری می کنند این نوجوان ۱۳ ساله باغیرت مردانه خود در حال کار و تلاش و کسب روزی و رزق حلال جهادگونه جان خود را از دست می دهد.

خاموش شدن این شمع نورانی را خدمت خانواده محترم ایشان و همه اعضای هیئت و کانون جوادالائمه(ع) به ویژه اعضای دوست داشتنی و عزادار شعبه سیس آباد تسلیت عرض می کنم.

یاد او که برای اولین و آخرین بار یک ماه پیش حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) را همراه با کاروان منتظران ظهور هیئت و کانون جوادالائمه(ع) زیارت کرده بود همیشه در خاطر ما و دیگر همسفران و دوستانش خواهد بود.

بی شک روح مطهر این خادم الجواد عزیز که در جلسه ستاد برنامه ریزی شهادت امام جواد(ع) یکشنبه (۱۷/۵/۹۵) نیز حضور داشت در ادامه مسیر پرتلاطم و نورانی کانون جوادالائمه(ع)همراه و همگام ما خواهد بود.

از خداوند یکتا علو درجات ایشان در بهشت أعلا و در کنار نوجوان شهید کربلا حضرت قاسم ابن الحسن و نوجوان شهید کربلای ایران حسین فهمیده را مسئلت می نماییم٬‌ خداوند متعال روح پاکش را با ارباب و مولایش حضرت جوادالائمه(ع) محشور نماید. ان شاء الله

مهدی رجب پور

۱۳۹۵/۵/۱۹

دکمه بازگشت به بالا