حضور شهردار تهران در کانون جوادالائمه(ع) + تصاویر

همزمان با مراسم اختتامیه طرح رمضان

دکتر محمدباقر قالیباف در مراسم اختتامیه ماه مبارک رمضان کانون فرهنگی جوادالائمه (ع) حضور یافت.
SONY DSC

به گزارش حلقه‌وصل، سردار قالیباف، شهردار محترم تهران در جمع شرکت کنندگان مراسم اختتامیه طرح رمضان قرآن ورزش گفت: کانون جوادالائمه(ع)  هم به فعالیت های فرهنگی و هم فعالیت های اجتماعی، مادی و معنوی توجه دارد و در یک کلام مبنای کار خود را فرهنگ قرآنی و اهل بیتی قرار داده است.

محمدباقر قالیباف شهردار ارزشی و محبوب تهران در این مراسم که پنجشنبه شب با حضور چشمگیر اعضا شعب مختلف کانون جوادالائمه(ع) مشهد برگزار شده بود، با اشاره به اقدامات کانون جوادالائمه(ع) در مناطق حاشیه شهر و محروم شهر مشهد خاطر نشان کرد: این نظام و انقلاب اسلامی برخواسته از مناطق محروم، متدین ، باصفا و شجاع است و ما باید بدانیم که مدیون شهدا، مردم و به ویژه محرومینی است که این فرصت و انقلاب را به هدایت امام شکل دادند.

دکتر قالیباف که قبل از جلسه گزارش کار برخی مسئولان کانون جوادالائمه(ع) راشنیده بود یادآور شد: شکر خدا این کانون هم به فعالیت های فرهنگی و هم فعالیت های اجتماعی ، مادی و معنوی توجه دارد و در یک کلام مبنای کار خود را فرهنگ قرآنی و اهل بیتی قرار داده است و من هم وظیفه دارم و خیلی خوشحالم در این مسیر به آن کمک کنم.

وی افزود: کانون جوادالائمه(ع) با همین رویکرد مدیریت جهادی ، مجاهدت خستگی ناپذیر خود را مخصوصا برای مناطق محروم و حاشیه ی شهر چه در زمینه موضوعات اجتماعی و چه رسیدگی به خانواده ها و توانمند سازی آنها و چه در موضوعات علمی و فرهنگی ادامه دهد.

وی در ادامه از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی تعلق آن به مستضعفین دانست و گفت: یکی از قصه های ما این است که کلمه مستضعف از انتهای بسیج حذف شده است و یادمان رفته که حضرت امام (ره) می فرمودند من یک موی این کوخ نشینان را به همه کاخ نشینان نمی دهم.

سردار قالیباف خاطر نشان کرد:ما اگر امروز توفیق خدمت داریم این فرصت را انقلاب برای ما فراهم کرده است و امروز هم وظیفه داریم هر کجا هستیم ذره ای از این موضوع غفلت نکنیم و مکلفیم این فرصت را برای بچه های با استعداد که حداقل امکانات را ندارند فراهم کنیم.

دکتر قالیباف با اشاره به اقدامات جهادی که از ابتدای انقلاب توسط محرومان  انجام شده خطاب به جوانان حاضر در جلسه گفت: فکر نکنید که محرومیت و ضعف مالی می تواند شما را از رسیدن به اهداف بزرگ، خدمت بیشتر و موثرتر به اسلام و مردم کشور بازدارد.

وی با اشاره به اعضا هیات و کانون جوادالائمه(ع) تاکید کرد: همه شما جوانان می توانید با توکل بر خدا و اینکه از هیچ کس دیگری جز او چیزی نخواهید، با توکل و کار جهادی ، درس خواندن ، سالم زندگی کردن و کسب رزق حلال به مناصب بالا برسید، البته به شرطی که اگر خدا امکان و مکنتی به شما داد با اولویت مناطق محروم آن را وقف مردم و خانواده های محروم نمایید.

در ادامه مراسم اختتامیه طرح رمضان قرآن ورزش در حضور دکتر محمدباقرقالیباف از نفرات برتر شرکت کننده در ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان تقدیر شد همچنین از طرف اعضا کانون تصویر یادمان حضور سردار در جمع خانواده های کانون و یک هدیه دست ساز از طرف یکی از نوجوانان کانون به دکتر قالیباف اهدا گردید.

شایان ذکر است طرح رمضان قرآن ورزش هیات و کانون جوادالائمه(ع) با بیش از ۱۰ برنامه شاخص در موضوعات فرهنگی مذهبی اجتماعی ورزشی با حضور چشم گیر جوانان در مدت ۳۰ روز ماه مبارک رمضان برگزار گردید.

 

منبع
سایت حلقه وصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا