مراسم تقدیر از اعضای کانون جوادالائمه مشهد برگزار شد

دومین مراسم «شکرانه »کانون جوادالائمه علیه السلام به منظور قدردانی از تلاش اعضای این مجموعه در امامزاده یحیی بن زید علیه السلام میامی برگزار شد.

به گزارش سرویس استان های حلقه وصل، مراسم شکرانه به پاس قدردانی از زحمات اعضای شورای مرکزی کانون فرهنگی جوادالائمه(ع)در جوار مضجع منور امامزاده یحیی(ع) در میامی برگزار شد.

SONY DSC

در این مراسم که با حضور جمع کثیری از اعضای کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) و خانواده هایشان برگزار شد، از اقدامات و تلاش های صورت گرفته در راستای برگزاری حدود ۵۰ عنوان برنامه در حوزه های مختلف مراسم مذهبی، فعالیت های فرهنگی، ورزشی، هنری، انتشاراتی، اردویی و … توسط اعضای این مجموعه تقدیر به عمل آمد.

مهدی رجب پور، مسئول کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) طی سخنانی در این مراسم با اشاره به برگزاری مراسم شکرانه در جوار مضجع منور امامزاده یحیی(ع)، گفت: بسیجیان کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) سال هاست که توفیق دارند همه ساله در قالب اردوی خانوادگی به این آستان مقدس مشرف شوند و برگزاری مراسم شکرانه امسال کانون در جوار این امامزاده بزرگوار برای همه ما مایه افتخار و خرسندی است.

وی سپس با اشاره به برخی تاثیرات فعالیت های انجام شده در سال گذشته، افزود: قطعا ما باید اولین شکر خود را به درگاه خداوند متعال داشته باشیم که فرصت خدمت در مجموعه ای متعلق به حضرت جوادالائمه(ع) را نصیب ما فرموده و در مسیر خدمت گذاری به اهل بیت عصمت و طهارت و کلام الله مجید قرارمان داده است.

رجب پور ادامه داد: همه ما اعتقاد داریم که حضورمان در این مجموعه قطعا با دعوت حضرت جوادالائمه(ع) بوده و اقداماتی که انجام شده و نتایج آن نیز به طور حتم از برکات وجود حضرت بوده است. از این رو دومین مرتبه شکرگذاری خود را باید از مولای مهربانمان، حضرت جوادالائمه(ع) داشته باشیم.

وی سپس با اشاره به اقدامات گوناگونی که در سال ۱۳۹۸۳ در کانون جوادالائمه(ع) رقم خورده است، اظهار داشت: تلاش های خستگی ناپذیر اعضای کانون جوادالائمه(ع) که منجر به تحقق این حجم از فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری، ورزی و علمی شده، جز با ارادت و عشق به ساحت مقدس اهل بیت اطهار (ع) ممکن نبوده و جای دارد بنده به عنوان متولی این مجموعه از همه برادران و دوستان بزرگوارم که زحماتشان منجر به این اقدامات شده به طور ویژه تشکر کنم.

مسئول کانون جوادالائمه(ع) در این بخش به فعالیت های مختلفی هم چون راه اندازی شعب گوناگون کانون در تهران و مناطق حاشیه شهر مشهد، برگزاری جلسه هماهنگی و طرح ریزی فعالیت ها در ابتدای سال، برگزاری ویژه برنامه های متعدد به مناسبت ولادت و شهادت حضرت جوادالائمه(ع)، اجرای طرح رمضان، قرآن و ورزش، برپایی با شکوه ویژه برنامه های عزاداری و نمازهای خیابانی در ماه های محرم و صفر، بزرگداشت مناسبت های هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و دهه فجر با طرح ریزی و اجرای چندین عنوان برنامه، برگزاری منظم جلسات دعای توسل و عزاداری و مولودی در مناسبت های گوناگون مذهبی، برگزاری اردوهای خانوادگی شبی با امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران، پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا و اردوی خانوادگی امام زاده یحیی(ع)، فعالیت مستمر سایت سراج، نشریه صراط و سامانه اطلاع رسانی پیامکی کانون جوادالائمه(ع)، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در مناسبت های گوناگون، شرکت در نمایشگاه های گوناگون هم چون نمایشگاه بین الملی قرآن و عترت مشهد، نمایشگاه فعالیت های مساجد مشهد و … و هم چنین کسب عناوین گوناگون در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: امیدواریم در سال آینده که متعلق به وجود مقدس صدیقه اطهر(س) می باشد نیز بتوانیم با قدرت به فعالیت هایمان ادامه دهیم و در مسیر خدمت به ثقلین رسول اکرم(ص) مستدام باشیم.

مهدی رجب پور هم چنین با اشاره به ضرورت انجام کار فرهنگی در مقابل هجمه سنگین تروریست های داعش و وهابی به ساحت رحمانی اسلام ناب، افزود: ما باید از همه توان و آبروی خودمان در راه اشاعه فرهنگ ناب محمدی(ص) استفاه کنیم و به جهانیان نشان دهیم که اسلام آن چیزی نیست که داعش ادعا می کند و به آن التزام دارد.

در این مراسم هم چنین حضرت حجت الاسلام والمسلمین ایزد خواه به بیان نکات اخلاقی در خصوص مدیریت خانواده و ضرورت حضور جوانان در مجموعه های مذهبی و مسجدی پرداخت و حجت الاسلام والسملمین علی پور به نمایندگی از آستان مقدس امازاده یحیی(ع) به اعضای کانون جوادالائمه(ع) خیر مقدم گفت.

هم چنین در این مراسم از خدمات مسئولان عضو شورای مرکزی کانون جوادالائمه(ع)، مسئولان برنامه های گوناگون کانون در سال گذشته و خیرین پشتیبان کانون تجلیل به عمل آمد

منبع
سایت حلقه وصل
دکمه بازگشت به بالا