بازدید رییس شورای عالی استان‌ها از کانون جوادالائمه(ع) مشهد

رئیس شورای عالی استان‌های کشور و عضو شورای اسلامی شهر مشهد از کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) بازدید کرد.

به گزارش سرویس استان‌های حلقه‌وصل، در جریان این بازدید گفت: هر بار که در این کانون حاضر می‌شوم، شاهد پیشرفت‌های بیشتری هستم که این جز با عنایت امام جواد(ع) میسر نخواهد بود.

دکتر بصیری خطاب به اعضای کانون جوادالائمه(ع) گفت: کار شما در این مجموعه قابل تقدیر است. کاری که شما هم اکنون با این امکانات کم انجام می دهید اگر دولت بخواهد انجام دهد بایستی اعتبار میلیاردی بگذارد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه خروجی حرکت فرهنگی دولتی را مثبت نمی بینیم، افزود: واقعا بعضی مناظر آثار سوء فرهنگی و مباحث منفی در جامعه ما وجود دارد که نتیجه همین شیوه فعالیت فرهنگی در ساختارهای های دولتی است.

وی تصریح کرد: نکته ای که بعضی از مدیران فرهنگی اشتباه می کنند این است که توقع دارند همه کارها را رهبری انجام دهند و وظایف فرهنگی خود را انجام نمی دهند.

بصیری پور حرکت فرهنگی اجتماعی کانون جوادالائمه(ع) را حرکت موفقی ارزیابی و عنوان کرد: این حرکت باید ادامه داده شود و افتخار من این است که عضو این کانون هستم.

فرماندار سابق مشهد از کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) به عنوان یکی از بهترین کانون‌های فعال در مشهد یاد و عنوان کرد: این را در هر جا که سخنرانی داشته باشم عنوان خواهم کرد.

رئیس شورای عالی استان های کشور از کانون جوادالائمه(ع) به عنوان مجموعه ای متفاوت با دیگر کانون ها یاد و عنوان کرد: به واقع می توان گفت خود حضرت جوادالائمه(ع) این کانون را مدیریت می‌کند که مجموعه این چنین با انگیزه، تلاش گر با پیشرفت روزانه روبرو است.

وی بااشاره به برگزاری نمازهای جماعت در ماه های محرم و صفر در چهارراه شهدا، افزود: نمازهای کانون حرکت توفنده ای است در مقابل هجمه دشمن و از روز اولی که کانون به این شیوه انجام کار را پذیرفته، با این شکوه واقعا در شهر نمونه مشابهی وجود ندارد.

بصیری پور در پایان گفت: از همه دوستان به ویژه از خانواده رجب پور که زندگی ایشان را گذشته اند صمیمانه سپاسگذاری می کنم.

منبع
سایت حلقه وصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا