اجرای طرح «رمضان، قرآن، ورزش» با محوریت قرآن در مشهد

مسئول کانون فرهنگی هنری جواد الائمه(ع) مشهد از اجرای طرح «رمضان، قرآن، ورزش» همزمان با ماه مبارک رمضان در این کانون خبر داد.

مهدی رجب پور، مسئول کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) مشهد در گفت‌وگو با حلقه وصل ضمن اعلام این خبر گفت: ماه مبارک رمضان یک فرصت ویژه برای فعالان فرهنگی است که با بهره گیری از فضای سرشار از معنویت ماه میهمانی خدا، در راستای ترویج اسلام ناب و معرفت افزایی در سطح جامعه به ویژه برای جوانان و نوجوانان گام بردارند.

رجب پور با بیان اینکه اجرای طرح رمضان، قرآن، ورزش در کانون جوادالائمه(ع) بیش از یک دهه قدمت دارد، گفت: در قالب این طرح، فعالیت های متنوع فرهنگی، آموزشی و ورزشی با محوریت معارف کلام الله مجید پیش بینی شده و اجرا می شود.

وی با اعلام اینکه برگزاری جلسات تلاوت و آموزش کلام الله مجید یکی از مهم ترین این برنامه هاست، افزود: این برنامه با حضور استاد علی احمد آبادی از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲۱ در مسجد جوادالائمه(ع) واقع در ضلع جنوبی میدان شهدا مشهد پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

مسئول کانون جوادالائمه(ع) با پیش بینی حضور بیش از ۳۰۰ نفر در این طرح، گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی هم چون دوره های بصیرت افزایی، تشرف گروهی به بارگاه منور رضوی، میثاق با شهدای گمنام، آموزش های ویژه نوجوانان، برگزاری مراسم ویژه میلاد امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان و … از دیگر برنامه هایی است که در قالب این طرح اجرا می شود.

رجب پور همچنین از پیش بینی برنامه های ورزشی و تفریحی در قالب طرح رمضان، قرآن، ورزش خبر داد و گفت: برنامه های ورزشی نیز به منظور بهره مندی جوانان و نوجوانان پیش بینی شده که در قالب رشته های تنیس روی میز، فوتبال، شنا و کوهنوردی در شب های ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

وی درباره برنامه های شب های قدر مجموعه جوادالائمه(ع) نیز گفت: به مانند سال های گذشته، مراسم احیای شب های قدر و عزاداری شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) نیز در قالب این طرح فرهنگی در مسجد جوادالائمه(ع) برگزار خواهد شد.

مسئول کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) با اشاره به مشارکت شورای اجتماعی محله سراب در برگزاری این برنامه فرهنگی، تصریح کرد: عموم برادران علاقه مند می توانند در شب های ماه مبارک رمضان در برنامه های فرهنگی کانون جوادلائمه(ع) حضور به هم رسانند.

 

منبع
سایت حلقه وصل
دکمه بازگشت به بالا