عرض ارادت به شهدای غواص در نمایشگاه قرآن مشهد

کانون فرهنگی جوادالائمه (ع) مشهد ضمن حضور در نمایشگاه قرآن مشهد مقدس به اجرای برنامه‌های فرهنگی در این نمایشگاه پرداخت.

به گزارش حلقه‌وصل، یکی از فعالیت‌های جاری کانون

SONY DSC

جوادالائمه(ع) با هدف معرفی فعالیت‌های مجموعه و انجام کارهای فرهنگی تبلیقی و جذب جوانان به برنامه‌ها، نمایشگاه‌هایی است که به مناسبت‌های مختلف در ایام سال برپا می‌شود نمایشگاه بین المللی قرآن کریم یکی از برنامه‌های است که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار شده و کانون جوادالائمه(ع) نیز در آن مستمرا شرکت می‌کند.

امسال نیز از تاریخ ۶/۴ الی ۴/۱۵ نمایشگاه قرآن و عترت در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد و کانون جوادالائمه (ع) با احداث سه غرفه در این نمایشگاه شرکت کرده و غرفه کانون جوادالائمه (ع) در بخش کانون‌ها جزء پرطرفدارترین غرفه‌ها بود به نحوی که همه روزه خصوصا بعد از اذان مغرب بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جلب می‌کرد.

در این غرفه که طی روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد، در سالن فردوسی این نمایشگاه دایر شده بود، ضمن ارائه گزارش‌های تصویری و مکتوب از فعالیت‌های کانون جوادالائمه(ع)، فعالیت‌های فرهنگی گوناگونی هم چون برگزاری مسابقه پرسمان قرآنی، ارائه فایل های صوتی و تصویری مذهبی، پخش نماهنگ‌های مذهبی و … اجرا شد.

همچنین در بخشی از غرفه کانون جوادالائمه(ع) طرحی محتوایی با موضوع شهدای غواص  نیز اجرا شده بود که توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کرد. در این طرح که بنری آماده شده بود با شعار (شما با دستان باز چه خواهید کرد) بازدید کنندگان ضمن نوشتن دل‌نوشته‌های خود آن را امضاء کرده و یا با رنگ قرمز اثر انگشت می زدند و نسبت به شهدای غواص  ارادت خود را نشان می دادند.

دیدن عکس‌های از فعالیت‌های کانون که بر روی بنر و تابلوها وجود داشت و از طرف دیگر دیدن تندیس‌های افتخار آفرینی‌های کانون قابل توجه بود و از دیگر بخش ها توزیع بروشوری از فعالیت‌های کانون و همچنین بروشور آشنایی با زندگی امام جواد (ع) و کتاب رمضان با قرآن نوشته حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی به بازدیدکنندگان بود و نیز تقدیم هدیه به کودکانی که بنر شهدای غواص را امضاء می کردند، افزون بر این، توضیحات کامل برنامه ریزی انجام شده برای فعالیت‌های کانون در سال جاری در قالب ۵ گام طرح لبیک یا خامنه‌ای نیز  به مخاطبان این نمایشگاه ارائه شد.

به طور کلی در طول مدت برپایی نمایشگاه حدودا هزاران نفر از غرفه کانون بازدید کردند  از جمله مدیران، مسئولین اداره‌ها و سازمان‌های شهر مقدس مشهد و استان از دیگر فعالیت‌ها در غرفه عضوگیری از علاقه‌مندان بود.

منبع
سایت حلقه وصل
دکمه بازگشت به بالا