اعلام ویژه برنامه های ۹ گانه به مناسبت ایام ولادت امام جواد(ع)

مسئول کانون و هیئت جوادالائمه (ع) در مشهدمقدس از اجرای ویژه برنامه های ۹ گانه به مناسبت ایام ولادت امام جواد(ع) خبر داد و گفت: این برنامه شامل جشن ازدواج ۱۸ زوج محروم تا حمایت از ۹ کودک کار می شود.

مهدی رجب پور مسئول کانون و هیئت جوادالائمه (ع) در مشهدمقدس به حلقه وصل  گفت: با توکل به خداوند متعال با اجازه مادر سادات حضرت زهرا سلام الله از شهر و در کشور امام رضا علیه السلام برنامه های ۹ گانه ای به مناسبت ولادت امام جواد علیه السلام از چهارم اسفندماه جاری تدارک دیده شده است.

وی بیان داشت: این برنامه ها با شعار محوری «یا جواد ابن الرضا» در سراسر ایران اجرا خواهد شد.

رجب پور تصریح کرد:  طرح یا جواد ابن الرضا در قالب برپایی ۹ پاتوق فرهنگی و ماشین نویسی و نور افشانی، طرح سلام بر امام
که به صورت ارتباط زنده با حرمین امامین شریفین کاظمین و رونمایی از پایگاه جدید اطلاع رسانی هیئت و کانون جوادالائمه علیه السلام همراه است از جمله برنامه های این ایام است.

این فعال فرهنگی ادامه داد: در طرح شهر بهشت کاروان سیار جشن شادی (موتوری ، خودرویی و…) راه اندازی می شود و درطرح
طرح دست خدا حمایت مادی و‌ معنوی از ۹ نفر از کودکان کار صورت خواهد گرفت.

مسئول هیئت جوادالائمه(ع) در مشهدمقدس افزود: طرح سفیران بهشت با اهداء خون و تکمیل فرم های مربوط به اهداء عضو، طرح یا باب الوائج همراه با آزادی ۹ زندانی نیازمند با اولویت زندانیان زیر ۱۸ سال و جوان، طرح مائده آسمانی که شامل طبخ ۹ پرس چلو قیمه متبرک در خانه هر ایرانی و توزیع بین نیازمندان همسایه می شود هم از دیگر طرح های این کانون است.

رجب پور خاطر نشان کرد: همچنین طرح ازدواج آسمانی که جشن ازدواج و حمایت مادی و معنوی از ۱۸ زوج جوان و محروم است و در نهایت طرح فرزندان آسمانی در قالب اهداء هدایای متبرک‌ به نوزادان متولد شده در این روز که از نام های مرتبط با امام جواد علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نام گذاری شوند از جمله برنامه های ۹ گانه کانون خواهد بود.

 

وی ضمن اشاره به اینکه عموم علاقه مندان می توانند در این امور خیر سهیم و شریک باشند اضافه کرد: در صورتی که تمایل به مشارکت در این امور هست می توانند مبالغ مورد نظر خود را به شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۱۰۷۴۱۷۱ واریز و یا برنامه مورد نظری را که می خواهند حمایت کنند به سامانه ی ۱۰۰۰۱۷۷۶ پیامک نمایند.

منبع
سایت حلقه وصل
دکمه بازگشت به بالا