جلسه هم‌اندیشی هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) و بنیاد آیت‌الله دهشت

جلسه مشترک اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره بنیاد مرحوم آیت‌الله دهشت و شورای مرکزی هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) پنجشنبه ۱۴ آبان ماه برگزار شد.

مهدی رجب پور مسئول هیئت و  کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) :جلسه مشترکی ظهر روز پنجشنبه ۱۴ آبان در مسجد جوادالائمه(ع) برگزار شد، فرزندان مرحوم آیت الله دهشت، حجت الاسلام و المسلمین دکتر اکبری جدی؛ نماینده ولی فقیه در مسکو، حجت الاسلام و المسلمین دکتر ترابی؛ رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خراسان رضوی، دکتر محمدیان رئیس دانشگاه شهید مطهری مشهد مقدس، دکتر موسوی فرماندار کلات و تعدادی از اساتید دانشگاه و شاگردان آیت الله دهشت در این جلسه حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه از فعالیت های ارزنده آن عالم ربانی در حوزه های تبلیغی، فرهنگی و اجتماعی یاد شد و گزارشی از فعالیت های کانون جوادالائمه(ع) در بخش های مختلف نیز ارائه گردید.

رجب پور تصریح کرد: همچنین با توجه به دغدغه های مشترک و ظرفیت های ارزنده موجود در دو مجموعه تأکید شد که می توان کارهای مشترکی را تعریف و خدمات جدیدی را به جامعه اسلامی ارائه دهیم

مسئول هیئت و  کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) خاطر نشان کرد: حجت الاسلام و المسلمین دهشت مدیر عامل بنیاد مرحوم آیت الله دهشت و فرزند این عالم ربانی نیز ضمن ستایش فعالیت های کانون جوادالائمه(ع)، به زمینه های مشترک همکاری در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی اشاره و عنوان کردند که می توانیم با استفاده از ظرفیت علمی بنیاد آیت الله دهشت و توان اجرایی مجموعه جوادالائمه(ع) شاهد اقدامات ارزنده و موثری باشیم. ایشان همچنین اشاره کردند که مجموعه خدمات و فعالیت های این کانون به اندازه کارهای یک وزارتخانه وسعت و گستردگی دارد.

وی اضافه کرد: در این جلسه هم چنین حجت الاسلام و المسلمین دکتر اکبری جدی نماینده ولی فقیه در مسکو به تبیین ضرورت کار فرهنگی در عصر حاضر پرداختند. دکتر موسوی فرماندار کلات نیز ضمن تبیین ضرورت سیاست گذاری اصولی و دقیق در کار فرهنگی، پیشنهاداتی را به منظور اجرایی سازی در تعامل بین دو مجموعه ارائه داد.دکتر کبیری از اعضای فعال بنیاد آیت الله دهشت نیز دراین جلسه ضمن تاکید بر ظرفیت های موجود در دو مجموعه، ابراز امیدواری کرد با تعریف فعالیت های مشترک امکان بهره مندی بیشتر و هم افزایی این ظرفیت ها فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا